Your cart is currently empty!
Het duurt normalieter 1 werkdag, maar uiterlijk 2 werkdagen tot je bestelling is verwerkt. Zodra je bestelling klaar staat voor verzending ontvang je een Track en Trace mail van PostNL.
Als u meer dan €49 aan producten besteld, dan zijn de verzendkosten gratis. Als u minder dan €49 besteld dan zijn de verzendkosten €6,95.
Bij bestelling ter waarde van minder dan €14,99 wordt er een toeslag van €2,95 berekend. Dit is nodig om ook kleine bestellingen te kunnen verwerken en geen minimale bestelwaarde te hoefen hanteren.
Het is mogelijk dat je een doos zult aantreffen die een vreemde merk bedrukking heeft. Geen zorgen, het is niet een verkeerd geleverde pakket of een fout. Wij proberen namelijk zoveel mogelijk dozen te recyclen die wij dagelijks ontvangen van onze leveranciers. Alleen dozen van goede staat en Hygiëne worden gebruikt voor het versturen.
Wij accepteren verschillende betaalmogelijkheden waaronder Mastercard, Visa, AMEX, iDEAL, Apple Pay en Google Pay.
Je kunt alle droge producten (dus geen bevroren en verse producten) retournen binnen 14 dagen na ontvangst. Alleen ongebruikte en onbeschadigde producten kun je retourneren. Mocht blijken dat tijdens het verzenden de producten beschadigd zijn geraakt, dan storten wij het geld terug zonder te hoeven retourneren.
Indien je een of meerdere producten wil retourneren dien je ons eerst een email te sturen met daarin je verzoek om een product te retourneren. Vermeldt daarbij je bestelnummer, producten en de hoeveelheid die je wilt retourneren. Ook willen wij graag de reden begrijpen en controleren waarom je de product(en) retour stuurt. Maak daarom een foto van het product en het probleem voordat je die weggooid! Zodra wij akkoord geven op het retourneren dan kan je ervoor kiezen om het te versturen per post, of afleveren bij onze filiaal. Laat ons wel je keuze weten. De kosten zijn voor eigen rekening.
Net als het retourneren van online aankopen kan je ons een E-Mail sturen met uitleg(zie de vorige vraag). Maar je kan ook langs de winkel komen om een terugbetaling aan te vragen. Hierbij is het van belang dat de producten ongebruikt en onbeschadigd zijn. Zodra producten beschadigd raken buiten de winkel, dan vervalt het recht op retourneren. Dat betekent niet gelijk dat wij zulke gevallen buiten beschouwing laten, dus laat het ons gerust weten. Van verse en bevroren producten nemen wij geen retours aan.
Als er een product aangeboden wordt als een voorbestelling, dan wordt er aangegeven op welke dag deze bestelling verzonden wordt en wanneer de laastste dag is om te bestellen. Zodra de order deadline verstreken is, dan is dat product niet meer te verkrijgen. Alle producten die samen met de item van de voorbestelling zijn besteld zullen tegelijk worden opgestuurd op de aangegeven dag van die voorbestelling. Dat betekent dus dat alle producten niet in aparte verzendingen worden verstuurd of zoals aangegeven op het postNL veld tijdens de check-out. Mocht je toch de producten eerder of later willen ontvangen dan de voorbestelling, dan dien je de producten apart te bestellen.
C&C Rewards is de naam van ons klanten loyaliteit programma die op iedere gerigistreerde account van toepassing is. Daarmee kan je “CCoins” (spaarpunten) ontvangen die je kan verzilveren voor kassakorting, je aankoop geschiedenis bekijken en je online aankoop gegevens opslaan voor een vlotte check-out. Het programma zal nog vele nieuwe functionaliteiten krijgen die het winkelen een stuk leuker en goedkoper maken, dus schrijf je in en mis het niet!
Bij iedere euro aankopen zowel online en in de winkel ontvang je 3 CCoins als je de online aankoop op je account doet, of je je klanten code scanned bij de kassa. Als je minstens 100 CCoins hebt of meer kun je ze inwisselen voor directe kassakorting voor een wisselkoers van 100CCoins = 1 euro! Oftewel, je CCoins zijn 3% van je aankoop totalen waard!
Registreren doe je eenvoudig op onze website door te klikken op het persoon icoon in de rechter boven hoek van de site, of door naar de weblink: https://ccasianmarket.nl/mijn-account/ te gaan. Daar vul je je gegevens in en bevestig je je email adress. Eenmaal geregistreerd bent je automatisch lid van de C&C Rewards programma en worden CCoins direct op je account opgeslagen bij online aankopen op je account. LET OP: om punten te sparen in de winkel moet je een digitale klantenkaart aanmaken, bekijk de volgende vraag voor meer uitleg
Om CCoins te sparen in de winkel heb je naast een online account ook een digitale klantenkaart nodig, die niet automatisch wordt aangemaakt. Daarvoor dien je in de winkel aan een medewerker te vragen om je klantenkaart aan te maken. Dat duurt minder dan een minuut, dus je hebt de kaart heel gauw en kan je direct beginnen met sparen.
Het kan zijn dat je de barcode wilt wijzigen omdat je bijvoorbeeld niet wilt dat iemand anders het kan gebruiken. Daarom kan je een nieuwe klantenkaart aanvragen bij ons, dat kan dan ook via de mail.